Zaloguj się

Zapomniałeś hasła?

Nie masz konta? Zarejestruj się

Masz już konto? Zaloguj się

Wpisz swój adres e-mail. Prześlemy Ci link do zresetowania hasła.

Wróć do logowania

Czy na pewno?

Ta akcja jest nieodwracalna.

Twój Profil

Witaj, Gość!

Historia zamówień

Edycja danych


Zmiana hasła

Dostawa

    Zabieg E-Eye

    Terapie oparte na mocnym świetle wydawały mi się wymysłem z gabinetów kosmetycznych. Wtedy spróbowałem IRPL (urządzenie E-Eye). To właśnie ta technologia pozwoliła mi odzyskać normalne życie i zapomnieć o kroplach na długie miesiące.

    Ilustracja do artykułu

    Pięć błysków ratunku

    Mechanizm działania jest genialny. Potężne, pulsujące światło, wstrzelone w skórę policzków zamyka nieprawidłowe naczynka krwionośne, które "pompują" stan zapalny do powiek. To dosłowne odcięcie zapalenia od zaopatrzenia. Jednocześnie ten gigantyczny skok ciepła roztapia najbardziej uparty wosk w gruczołach Meiboma, błyskawicznie stymulując je do wznowienia produkcji nawilżających lipidów.

    Ilustracja do artykułu

    Brzmi wspaniale, jednak by te rewelacyjne efekty się zadziały, musisz pamiętać o jednym, piekielnie ważnym drobiazgu, którego niestety część lekarzy po prostu nie robi – a to od niego zależy sukces po tym drogim zabiegu!

    Zdobądź wiedzę pacjenta-weterana: O czym zapominają lekarze po wykonaniu zabiegu IPL/E-Eye? Jakich działań musisz kategorycznie zażądać od okulisty zaraz po zejściu z fotela i jak kontynuować to dzieło w domu? Odpowiedź znajdziesz w moim e-booku "Wyrok Suszy". Nie przepłacaj w ciemno!

    Komentarze (31)

    Ola18.07.2025 16:12
    A czym robisz sobie ogrzewanie oczu?
    Autor bloga Autor wpisu26.07.2025 11:29
    allegro.pl
    Wojtek05.11.2024 11:54
    Cześć. W jednym z wpisów napisałeś, że występowała u Ciebie biała wydzielina w kąciku oka. Moje pytanie brzmi, czy po zastosowanych zabiegach e-eye, thermoflo czy rexon-eye wydzielina zniknęła? Pozdrawiam.
    Autor bloga Autor wpisu08.11.2024 10:48
    Tak, zabiegi wyeliminowały ten problem. Gdy nawilżenie oczu się poprawiło, problem zniknął.
    Ela19.04.2024 16:51
    Część, gdzie wykonywałeś rexon-eye? Czy w tej samej klinice co e-eye? Ja jestem z Łodzi i niestety, badania wykonywałam w klinice, która ma tylko e-eye. Teraz jak szukam kliniki z rexon-eye to każą mi powtórzyć badania (nie honorują z innej placówki). Czy Ty też tak miałeś? Czy może znasz placówkę, która honoruje wyniki innej placówki? Pozdrawiam,
    Ela
    Autor bloga Autor wpisu19.04.2024 17:02
    Hej, Ja robiłem w Helemejko Centrum Medyczne Wrocław. Zadzwoń i spróbuj powiedzieć, że lekarz zalecił Ci ten zabieg i szukasz kliniki tylko która to wykonuje. Może się uda bez badań.
    Ela31.03.2024 09:29
    Część,
    czy serie rexon-eye można zrobić od razu, np. po 2tygodniach, po serii e-eye lub odwrotnie? Co zrobić najpierw e-eye czy rexon-eye? Ogromnie proszę o odpowiedź i z góry dziękuję.
    Pozdrawiam.
    Autor bloga Autor wpisu31.03.2024 09:46
    Najlepiej odczekać przynajmniej 1 miesiąc.
    Kristina07.03.2024 15:31
    Cześć. Jeśli udało Ci się znaleźć dobrego specjalistę, napisz swój kontakt
    Piotr21.12.2023 23:46
    Cześć Niko! Mam zdiagnozowanego nużeńca i zanik gruczołów Meiboma na poziomie 20% (lekarz mówił że średnia to około 10-15%). Masz może stwierdzony jakiś zanik? Czy jesteś już może po 3 serii zabiegów E-eye i czy jesteś w stanie normalnie funkcjonować?
    Autor bloga Autor wpisu23.12.2023 11:05
    Tak, zanik też miałem stwierdzony na poziomie około 10%, jestem po 3 seriach e-eye i tak, da się w miarę względnie funkcjonować bez problemów, aczkolwiek w klimatyzowanych pomieszczeniach czy na mocnym wietrze nadal lekkie dolegliwości są. Najpierw ogarnij problemy z nużeńcem a potem zapisz się na e-eye.
    Bartek13.12.2023 00:34
    Hej Niko! Mam zdiagnozowanego nużeńca i mały zanik gruczołów (małe MGD). Mam do ciebie pytanie czy zabieg Rexon Eye koliduje w jakiś sposób z zabiegami IPL lub IRPL? Robiłeś je równocześnie czy jeden po drugim? Bo wiem ze pomiedzy IPL trzeba odczekać rok a nie wiem właśnie jak to jest w przypadku Rexon Eye. Nużeniec totalnie zniszczył mi warstwę lipidową filmu łzowego i teraz trzeba ją odbudować a wiem że te zabiegi pomagają. Dzięki z góry za odpowiedź.
    Autor bloga Autor wpisu13.12.2023 13:10
    Nie koliduje, ale na pewno warto zrobić przynajmniej 1 miesiąc odstępu pomiędzy zabiegami.
    Michał05.08.2023 20:02
    Cześć,Słyszałeś może o zabiegu LipiFlow? Znasz może czyjąś opinię? Jest dość drogi, a nie wiem jak z efektami.Z góry dzięki za odpowiedź.
    Justyna30.10.2023 23:36
    Hej! Ja zrobiłam Lipiflow,niestety 3 koła w błoto 🙁
    Piotr06.05.2023 12:45
    Hello niko,przebrnąłem przez zabiegi thermoflo (mocno średnio byłem zadowolony), następnie udałem się do poradni OCHO w Krakowie do Molędy-Gładysz i tam najpierw umówiliśmy się na sondowanie wg Maskina, a tydzień temu miałem pierwsze strzały E-Eye. Cóż samą wydzielinę jestem w stanie zauważyć (takie kropki, czasami bardziej się „rozsmarowuje” po brzegu powieki), ale problem z komfortem widzenia nadal jest (zobaczymy po 4 serii e-eye) – szczególnie podczas pracy przy laptopie. Dodatkowo używam maski rozgrzewającej blepha-eyebag i chusteczek na nużeńca blephademodex, plus lipożel tak przed snem. No i oczywiście krople nawilżające do oczu.
    Czy Twój okulista wdrażał jeszcze jakieś inne sposoby walki, zalecał inne środki farmakologiczne itp.? Aaa no i jeszcze tabletki omega3 biorę. Co do rexon eye to mam spory kawałek do Wrocławia więc na razie się wstrzymam. Ewentualnie czy polecasz jakiegoś innego okulistę w Krakowie i ogólnie czy coś byś doradził?Pozdrawiam.
    Autor bloga Autor wpisu07.05.2023 19:07
    A masz zdiagnozowanego nużeńca? jeśli tak to na pewno warto wziąć do tego 3 dawki iwermektyny w tabletkach, jeśli nużeńca nie masz stwierdzonego to poczekaj po 4 zabiegu e-eye tak miesiąc i zobacz jakie będą efekty. Ciepły kompres i masaż robisz regularnie 1 raz dziennie? czy omijasz jakieś dni?
    Piotr10.05.2023 11:03
    W zeszłym roku był obecny jeden osobnik i przez 5-6 miesięcy używałem chusteczek demoxoft plus oraz lipożelu. Po kolejnym badaniu test był ujemny. Jednak ta moja okulistka tak zasugerowała, że może być po moich brzegach/rzęsach więc wdrożyłem ponownie terapie chusteczkową, na badanie do laboratorium idę za tydzień. Kompresy robię regularnie, bez przerw, dzień w dzień z masażami powiek później.
    Autor bloga Autor wpisu10.05.2023 11:15
    Zbyt częste używanie chusteczek, oraz zbyt gorący kompres też nie wpłynie dobrze na kondycję oczu, bo mogą podrażniać delikatne powieki na dłuższą metę. Ważne aby kompres miał te 40 stopni i temperatura była stała przez 15 min – miej to na uwadze. Demoxoft to raczej na nużeńce za wiele nie da, jak już to blephademodex.Jeśli w badaniu wyszedł Ci brak nużeńców to skupiłbym się tylko na stymulacji gruczołów meiboma. Thermoflo możesz jeszcze zrobić w OCHO w Krakowie jak skończysz e-eye.Później spróbuj najwyżej rexon-eye jeśli nie będzie zadowalającego efektu. Zbyt wielu metod nie ma niestety.
    Piotr11.05.2023 12:50
    Dzięki za rady. Mam jeszcze pytanie, czy występowała u Ciebie biała/nieco żółtawa wydzielina gromadzona w kąciku oczu?
    Autor bloga Autor wpisu11.05.2023 14:53
    Tak, też taką miałem na początku leczenia MGD. Biała wydzielina to zupełnie normalny efekt zespołu suchego oka oraz niedrożnych gruczołów meiboma. Bardziej żółta może oznaczać bardziej zastaną wydzielinę lub ewentualne bakterie. Warto również dbać o rygorystyczne nawodnienie organizmu (min. 3 litry wody dziennie) i dietę przeciwzapalną bogatą w Omega-3 (np. kwasy EPA/DHA).
    Martyna04.12.2023 16:48
    Cześć!
    Zastanawiam się nad powrotem do OCHO w Krakowie do dr Molędy lub dr Piotra Chanieckiego. Czy możesz dać feedback po E-Eye?Też miałam sondowanie Maskina u dr Molędy, Thermoflo i zalecone kompresy domowe + chusteczki. Nic do tej pory nie przyniosło najmniejszych efektów, poddałam się jakiś rok temu. Okładów w domu też już nie wykonuje, bo mam wrażenie, że oczy są jeszcze bardziej przekrwione. Niestety sytuacja wygląda coraz gorzej i nie jestem w stanie już funkcjonować, oczy są tak podrażnione, że uniemożliwia mi to pracę. No i jest to nieprzerwany ból o czym na pewno doskonale wiecie.
    Piotr26.12.2023 10:22
    Molęda już nie przyjmuje w Krakowie, jedynie w Nowym Sączu. U Chaneckiego (przejął po Molędzie) nie byłem także nie wypowiem się jaki to specjalistaCóż e-eye nie rozwiązał mojego problemu. Czy jest lepiej? Może delikatnie, ciężko powiedzieć szczerze mówiąc, tyle czasu już się borykam z tymi oczami, że przyzwyczaiłem się do tego „dyskomfortu”. Na brzegach powiek widzę wydostającą się wydzielinę co prawda, raz mniej, raz więcej, coś tam jest.
    W przyszłym roku planuje drugą serię zabiegów e-eye także zobaczymy.
    Kamil18.02.2023 13:15
    Cześć kolego niko, zaglądasz tu może? Mam kilka pytań.
    Autor bloga Autor wpisu20.02.2023 12:11
    Cześć,możesz wysłać maila przez zakładkę kontakt, postaram się na wszystko odpowiedzieć 🙂

    Dodaj komentarz

    Uwaga

    Potwierdzenie usunięcia

    Czy na pewno chcesz usunąć ten komentarz? Ta operacja jest nieodwracalna.

    Edytuj komentarz

    Logowanie Administratora

    Reset hasła

    Podaj swój login. Nowe hasło zostanie wysłane na powiązany adres e-mail.

    Wróć do logowania